Saturday 2 December 2017

Forex trading in cyprus


Firmy handlowe Forex Konfiguracja firmy Forex jest bardziej złożona niż ustanowienie zwykłej firmy, która jest klasyfikowana jako cypryjska firma inwestycyjna i musi być zgodna z prawami regulującymi takie działania, jak również z prawem spółek z Cypru. Pierwszym krokiem musi być włączenie zwykłej firmy, a następnie musi zostać złożony wniosek o uzyskanie licencji na prowadzenie działalności gospodarczej na rynku Forex, który podlega Cypryjskiej Komisji Papierów Wartościowych i Giełd (CYSEC). Szacujemy, że nasze przybliżone opłaty za rzeczywiste zastosowanie do CYSEC w celu uzyskania licencji na firmę Forex znajdują się w granicach 25 000 euro, a także rozsądne wydatki, które mogą wynosić 5000 i 10 000 euro. Gdy założymy firmę z Cypru, musimy założyć konto bankowe dla Ciebie w banku na Cyprze i zapłacić kwotę wymaganą dla kapitału zakładowego spółki. Wymóg kapitałowy zależy od rodzaju firmy, którą chcesz utworzyć. Będziemy musieli przekazać nam dalsze szczegóły dotyczące rodzaju działań proponowanych przez firmę, abyśmy mogli doradzić co do minimalnych wymogów kapitałowych. Na przykład najbardziej podstawową firmą Forex jest firma, która oferuje doradztwo inwestycyjne, odbiór i odbiór zamówień oraz nie obsługuje pieniędzy klientów39. Dla tego typu spółki wymagany jest kapitał zakładowy w wysokości 80 000 EUR. Jeśli jednak chcesz założyć firmę Forex, która będzie obsługiwać pieniądze klientów39 i które oferują transakcje za pośrednictwem własnej platformy handlowej forex, wymagany będzie kapitał akcyjny w wysokości 200 000 euro. Należy pamiętać, że jeśli będzie realizowany jeden lub więcej z następujących usług, kapitał zakładowy w wysokości 1 000 000 euro będzie wymagany: a) prowadzenie transakcji na własny rachunek (b) subemisja (c) umiejscowienie instrumentów finansowych bez solidnego zobowiązania d) Obsługa Wielostronnych Centrali Handlowych Ponadto konieczne będzie posiadanie planu biznesowego, instrukcji operacyjnej oraz wypełnienie i przedłożenie wszystkich niezbędnych formularzy i dokumentów, które należy dostarczyć do CYSEC i innych organów cypryjskich, ale będziemy być w stanie pomóc i doradzić w tej sprawie. Szacujemy, że rozpoczynanie tej procedury zajmie około 2-4 miesięcy do momentu wydania licencji, która umożliwi Ci prowadzenie działalności. Warto zauważyć, że zgodnie z przepisami obowiązującymi na Cyprze właściwe organy mają obowiązek odpowiedzieć na wniosek w ciągu 6 miesięcy. Ceny na firmach forex w innych jurysdykcjach można znaleźć poniżej: BVI - 17 500 euro Malta - 25 000 euro Seszele - 8000 euro Należy pamiętać, że powyższe ceny nie zawierają rozliczeń i podatku VAT. Dlaczego tak wiele Forex Brokers na Cyprze Każdy, kto przeglądał wiele witryn porównawczych Forex zauważyło, że istnieje znaczna liczba pośredników finansowych z siedzibą na Cyprze. Dziś wyjaśnimy powody, dla których tak wielu pośredników finansowych wybiera małą wyspę Cypr jako bazę operacji. Wyświetlanie najlepszych wyborów brokerów firmy CySEC Opierając się na Cyprze ma wiele korzyści, jednym z najbardziej oczywistych korzyści jest niski wskaźnik korporacji. Cypr cieszy się najniższymi stawkami podatku od osób prawnych w Unii Europejskiej. Stawka podatku dochodowego od osób prawnych na wyspie jest obecnie płaska 10. Jedynym krajem Unii Europejskiej, który pobierał tak niską stawkę podatku dochodowego od osób prawnych, jest Bułgaria, która w ostatnich latach w ostatnich latach zauważyła niewielki napływ maklerskich walut. To czyni Cypr bardzo atrakcyjnym miejscem dla tych, którzy chcą otworzyć brokera, ponieważ firma może znacznie obniżyć całkowity rachunek podatku. Członkostwo w Unii Europejskiej i MiFID w MiFID to dyrektywa w sprawie rynków instrumentów finansowych i jest europejskim prawem, które harmonizuje z przepisami inwestycyjnymi w 30 państwach Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Zasadniczo MiFID określa minimalne ramy prawne, które muszą zostać przyjęte i stosowane przez wszystkie kraje Europejskiego Obszaru Gospodarczego. MiFID utrzymywał także zasadę paszportu wprowadzoną przez poprzednie prawo Unii Europejskiej, co oznacza, że ​​firma zarządzana w kraju MiFID może oferować swoje usługi obywatelom i mieszkańcom innych krajów Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Cypr jest członkiem Europejskiego Obszaru Gospodarczego i Unii Europejskiej, co oznacza, że ​​maklerskie firmy z Cypru mogą oferować swoje usługi obywatelom innego kraju należącego do EOG. Chociaż MiFID zapewnia minimalny standard regulacji finansowych, regulacja różni się w każdej jurysdykcji. Na przykład Cypr zapewnia fundusze klientów detalicznych do wysokości 20 000 euro, podczas gdy w Wielkiej Brytanii fundusze są ubezpieczone do 70 000 funtów, jeśli inwestycje podlegające regulacjom zdoła się zawalić. Duży sektor finansowy i wykwalifikowana siła robocza Nie tylko niskie podatki i członkostwo w Unii Europejskiej, które przyciągają wielu detalistów do Cypru, wyspa posiada także duży sektor finansowy. Niskie stawki podatkowe i solidna koniunktura wykazały, że Cypr jest jednym z większych centrów finansowych w Europie, a sektor usług finansowych szybko rośnie po rozpadzie ZSRR w 1991 r. Oznacza to, że maklerzy mogą rekrutować wszystkich pracowników, których potrzebują bez zbyt wiele kłopotów. Duża transakcja handlu detalicznego w walutach FX wymaga wielu specjalistów, w tym przedsiębiorców, menedżerów ds. Ryzyka i personelu ds. Zgodności. Te szczególne potrzeby prowadzą do pośrednictwa w jurysdykcjach, które mają silny sektor usług finansowych. Infrastruktura telekomunikacyjna Internetu Internet Poza innymi wymienionymi powyżej czynnikami Cypr ma już silną infrastrukturę telekomunikacyjną. Choć Cypr nie ma najsilniejszej infrastruktury internetowej w Europie, w ostatnich latach Cypr znacznie poprawił infrastrukturę telekomunikacyjną. Naród jest obecnie w trakcie udostępniania szerokopasmowych sieci światłowodowych ogólnodostępnych i szerokopasmowych światłowodów jest łatwo dostępny w wielu miastach, w tym w Nikozji, Larnace i Limassol. Można sobie łatwo wyobrazić, jak ważna jest silna infrastruktura telekomunikacyjna w prowadzeniu poważnego pośrednictwa w handlu zagranicznym. Sugerowano, że niedawny kryzys gospodarczy na Cyprze może ucierpieć reputację wyspy i doprowadzić do stada maklerów, aby przenieść się gdzie indziej, ale tak się nie stało. Wynika to głównie z faktu, że kryzys nie widział, aby klienci zginęli z depozytów. Losowanie Cypru jako miejsca przeznaczenia maklerskich transakcji walutowych zostało potwierdzone w ostatnich miesiącach z wieloma nowymi brokerami ubiegającymi się o licencje. Dopóki Cypr nadal oferuje konkurencyjne stawki podatku dochodowego od osób prawnych i pozostaje członkiem Unii Europejskiej, wyspa prawdopodobnie będzie faworyzowana przez wielu pośredników Forex. Zobacz najlepsze CySEC Brokers Choice 6 pomysłów na ldquo Dlaczego tak wielu Forex Brokers na Cyprze rdquo Dziękujemy za ten bardzo pouczający artykuł, który wyjaśnił wiele wątpliwości i obaw dotyczących Cypru i niektórych brokerów, z którymi miałem kontakt np. Trade Rush, w przeciwieństwie do 8220regulated8217 innych brokerów, które są promowane jako bezpieczniejsze do czynienia z bezpieczeństwem konta i dostępu do kapitału one8217s w każdym czasie jest zaniepokojony. Na serdecznie dziękuję, Frank L ALL CYPRUS FOREX PLATFORM ARE FRAUD. THEY ZAPŁACONE TYLKO, ALE PODCZAS PODSTAWY KWOTY JEST WIĘKSZEJ NIŻ WARTOŚĆ DEPOZYTU, KTÓREJ ZAMKNIĘCIE PAYOUT. PRZECZYTAJ WSZYSTKIE PLATFORMS CYPRÓW. ITORO co masz na temat Czy jest oczywiste, że masz problem z jednym złym jabłkiem z 150 pośredników na wyspie i przychodzisz tutaj, zamieszczając tutaj swoje niezaspokojonowane roszczenia Zgodność jest ścisła na Cyprze a firma CySEC wprowadza brokerów w miejsce, gdy wychodzą linii. Szacunek dla innych brokerów na wyspie i nie przejdź do księgowania takich rzeczy jak ten mikroskop, myślę, że pogawędka z tobą może wyjaśnić wiele spraw forex. let8217s komunikować. i8217 zawsze śledzić e-mail od ciebie za każdym razem, gdy trafiam do internet cafe. Mój numer to. 076 769 1985. pozwól mi usłyszeć od ciebie. Zrób pierwszy krok do nowego kariery FX Naszym celem jest proste: aby cię przeszkolić i zatrudnić mam pracę, teraz pracując PRZYPOMNIENIE Znalazłem GRS w Google i natychmiast wiedziałem, były profesjonalne po próbie ich stronie internetowej. Po rozmowie z nimi przez telefon, odwiedziłem ich biura i byłem rozgniewany przez jak przyjazny zespół. Chcąc przystąpić do branży Forex, GRS zwrócił uwagę na ich siostrzaną firmę, firmę FX Career. Szybko zapisałem się na kurs 4 tygodniowy, a drugi tydzień, mój menadżer rekrutacji w GRS, Hayley, zaczął się zapraszać do najlepszych firm na rynku Forex na wyspie (Cypr). Hayley nie była po prostu profesjonalna w swoim podejściu, była też w pełni zrozumiała i znalazła mi doskonałą robotę na moje umiejętności (doświadczony marketingowiec - specjalista ds. Marketingu online). Po prostu nie mogłem prosić o więcej od jej lub zespołu GRS. Gorąco polecam każdemu, kto poszukuje agencji rekrutacyjnej na Cyprze, aby zadzwonić do GRS. Nie potrafię wystarczająco podkreślić, jak wielkie było oczywiście kursy FX Career. Jeśli chcesz dołączyć do wysoce prestiżowej branży FX, po prostu musisz się dostać na kurs. Seria instruktorów, kierowana przez Andrew Savvides'a, sprawiła, że ​​kurs wzbogacił się nie tylko jako zabawny, ale naprawdę wiele się nauczyłam w branży walutowej, co pomogło mi wylądować na mojej nowej pracy student Jaymes FX Kariera, Limassol, Cypr, Luty 2018 r. Przed podjęciem decyzji o przystąpieniu do kursu Kariera FX, miałem wysoki poziom wiedzy dzięki moim doświadczeniom handlowym i ogólnym przeczytaniu na ten temat. Zdecydowałem, że chciałbym przejechać ten kurs, aby udowodnić moją wiedzę, jednocześnie zdobywając uznaną certyfikację w przemyśle forex. Moje oczekiwania z tego kursu miały na celu zdobycie głębszej wiedzy na temat pracy firmy forex i ogólnie poszerzyć moją wiedzę na temat branży walutowej. Szczerze mówiąc ten kurs był bardziej zróżnicowany, czego się spodziewałem, ze szkoleniem handlowym i użytecznym i niezbędnym elementem kursu. Moim krótkoterminowym celem w branży walutowej jest zarabianie przyzwoitego zatrudnienia w firmie FX, a moim długoterminowym celem jest pomaganie tej firmie w wyewoluowaniu, z moimi umiejętnościami i determinacją, wiem, że to jest możliwe. Akis, kurs FX Career (marzec 2017) Przed przystąpieniem do kursu FX Career, zrozumiałem rynek walutowy, w tym towary, indeksy, akcje i FX, ale chciałem poszerzyć swoją wiedzę. Moje oczekiwania, kiedy zdecydowałem się na ten kurs, naprawdę wzbogacały moją wiedzę w tej branży i dowiedzieli się więcej o tym, co się dzieje w firmie. Kiedy w rzeczywistości moje oczekiwania zostały wysadzone masowo na wodę, w rzeczywistości było znacznie więcej niż to, czego się spodziewałem, aby wyjść z tego kursu. Wiedza o produktach, codzienne obowiązki działu zaplecza, zgodność, sprzedaż i marketing, a także analizy techniczne. To, co mnie również rozdmuchuje, to stała pozytywna energia i wiara, które przeżywały klasę, uważam, że tak powinniśmy myśleć, aby pracować i osiągać nasze maksymalne cele. Wierzę, że jestem bardziej gotowy niż kiedykolwiek, aby odnieść sukces w życiu. Olga, Student Kariery FX (marzec 2017). Słysząc kilka osób mówiących o przemyśle fx, a następnie dostrzegając wiele biur, które otwierają się tu na Cyprze, zaintrygowałam się. Moje poprzednie doświadczenie zawodowe zawsze koncentrowało się na inżynierii lądowej, ale powiedziałem, że kiedy dowiedziałem się o przemyśle walutowym, próbowałem samodzielnie, ale trudno było zrozumieć. W tym samym czasie sektor bardzo mnie zainteresował, a przede wszystkim z całego szumu, a potem dowiedziałem się o kursie FX Career i o szansę na studiowanie. Moje oczekiwania zostały spełnione i przekroczone ten kurs dał mi pewność siebie i wiele dowiedziałem się o branży Forex i binarnej. Cieszę się, że zrobiłem ten kurs i czuję się bardzo pewny, że odniosę sukces w tej branży. Despina, Student Kariery FX (marzec 2017). Właśnie nuta podziękować za wspaniały kurs w zeszłym miesiącu. Chciałbym powiedzieć, że to było prawdziwe doświadczenie otwarcia oka dla mnie. Wiem, że wszyscy przyłączyliśmy się do kursu, aby znaleźć pracę na rynku Forex, ale niezależnie od wyniku, bardzo się cieszę, że do niej dołączyłam. Naprawdę czułem, że otworzyło mi oczy na wiele nowych rzeczy. Emilia, kurs FX Career (kwiecień 2017) Przed rozmowami z firmą FX Career nie miałem wiedzy na temat branży, ale byłem bardzo ciekawy. Kiedy usiadłem z mana ger, dał mi prawdziwą wiedzę na temat branży, a nawet zapisać się na kurs. To dało mi pożywienie i jak otworzyć mój horyzont na nowe możliwości i nową karierę. Kierownik kursu Andrew Savvides był bardzo entuzjastycznie nastawiony do branży. Mój pierwszy dzień na kursie był niesamowity, wszystko, co w prostych słowach było zrozumiałe dla początkujących, a potem bardziej zaawansowane w trakcie kursu, które na początku nigdy bym nie pomyślał o technicznej i fundamentalnej analizie, ale teraz rozumiem, jak to działa . Omówiliśmy wszystkie aspekty firm typu FX, takie jak procedury back office, zgodność, sprzedaż, marketing itd. To było ponad oczekiwaniami, ponieważ obejmowało motywację każdego dnia i naprawdę czułem się dobrym czynnikiem zaszczepionym w każdym z nas, sprzedażą szkolenie było bardzo inspirujące i edukacyjne, mimo że byłem w sprzedaży i obsługi klienta poprzednio dał mi nową perspektywę. Wierzę, że mogę naprawdę wyróżniać się w działach sprzedaży lub obsługi klienta w firmie forex. Moim celem jest budowanie mojej kariery z ufnością i sukcesem w firmie, do której dołączam. Myria, Kurs Kariery Zawodowej FX (marzec 2017 r.) Dziękuję bardzo panu Andrew za pomoc i wezwanie we mnie od samego początku. Angela, FX Kariera Student (marzec 2017 r.) Anna: Dzięki kursowi FX Career, miałem okazję pogłębiać moje doświadczenia w przemyśle walutowym, które pomogą mi znaleźć pracę w fx szybciej niż bez wiedzy fx. Marios: Bardzo podobał mi się kurs. Wiele się nauczyłam i zdecydowanie polecam. Sotia: Mogłabym powiedzieć, że po ukończeniu kursu FX Career okazało się, że dałem mi szeroki opis forex, binarny i ogólnie, jak te branże działają. Jest to początkowy etap, w którym wierzę w ludzi, którzy chcą przyłączyć się do branży. Elias: dobre doświadczenie, pełne wiedzy, łatwe do naśladowania i zrozumienia. Christina: bardzo przydatny kurs polecam bez drugiej myśli. Stalo: Miałem niesamowite doświadczenie podczas tego jednego miesiąca. Zdobyłem wiedzę, którą mogę wykorzystać w mojej przyszłej karierze, a także jako osobie. Teodoros: fx kariery to bardzo dobry początek dla tych, którzy chcą poznać, co oznacza fx i dla tych, którzy chcą zarabiać pieniądze, muszą skorzystać z okazji, aby to zrobić Constantin: jest to doskonały sposób na wejście nowy świat handlu forex. Daje to punkt wyjścia, który jest przede wszystkim inny, rozpoczynający się w tej branży. Marios Fx kariery dał mi możliwość zobaczenia branży forex z zupełnie nową ramę umysłu. Przez cały czas wykładowcy byli profesjonalistami i bardzo pomocni. Platonas: Dałem możliwość faktycznego poznania i wykorzystania wiedzy, którą uzyskałem i dzięki ich usługom kariery zdobyłem wiedzę na temat firm, w których mogę pracować. To, co brały udział w poprzednich instytucjach, nie zrobiły. Plus moje zaufanie zostało wzmocnione. Freddy Wiedziałem kilka rzeczy o sektorze walutowym, ponieważ jestem absolwentem finansów, ale to, co tutaj nauczyłem, ma znaczenie dla rynku i jest bardzo pomocne w handlu realnym. Clare. Nie wiedziałem nic przed dołączeniem do kursu, z wyjątkiem tego, co oznaczało inicjały FX. Nauczyłem się tak bardzo i cieszyłem się doświadczeniem w nauce. Wziąłem kurs, aby zwiększyć moje zaufanie, które to zrobił i doprowadziło mnie do znalezienia pracy w tej branży. Stanisław I nie wiedziałem nic o branży zanim zacząłem ten kurs. Teraz mam solidną wiedzę o podstawach. Fantastyczni nauczyciele. Vruyr Knew wiele o FX i BO. Potrzebujesz spotkać ludzi, którzy to robią. Fatma: Nie wiedziałem nic o branży. Usłyszałem od przyjaciela, że ​​firmy są zainteresowane wynajmowaniem ludzi języka arabskiego i płacą bardzo dobre prowizje. Każdy w każdym wieku powinien to robić, to jest ogromne doświadczenie i wiele się nauczyć. Moim celem jest praca w branży. Afroditi: Przed rozpoczęciem kursu, wiedziałem tylko trochę o sektorze walutowym. Postanowiłem wziąć udział w kursie, aby dowiedzieć się o tej branży i sprawdzić, czy mogę kontynuować karierę w fx. Wszystkie moje oczekiwania zostały spełnione, cieszyłem się każdą minutą. Teraz jestem pewny, że naprawdę chcę pracować w przemyśle walutowym i dołączę do ciągle zmieniającego się świata handlowego. Zdecydowanie polecam ten kurs. Lorna: Forex jest popularną branżą zatrudniającą na Cyprze, dlatego zdecydowałem się poprawić moje perspektywy kariery. Od wiedzy nic teraz czuję, że mam dobrą ogólną wiedzę i jestem bardziej pewny w ubieganiu się o pracę w przemyśle forex. Irina: Przed kursem miałam małą wiedzę na temat FX. Postanowiłem wziąć udział w kursie, ponieważ chciałem uzyskać więcej wiedzy na ten temat. Spełniłem oczekiwania kursu i naprawdę polecam go każdemu, kto chce przyłączyć się do tej branży. Teraz jestem przygotowany do znalezienia pracy w FX. Dziękuję za tę Sotiroulę: Kiedy przesłałem moje CV do Kariera FX. Miałem dużo wolnego czasu. Kiedy przeczytałem o kursie i zapotrzebowaniu na język francuski, pomyślałem, że to dobra okazja, aby nauczyć się czegoś nowego i zdobyć zatrudnienie, korzystając z mojego języka francuskiego w tej branży. Aziza Szczerze mówiąc, spodziewałem się nowych informacji. Dostałem nie tylko wiedzę, ale pewność siebie i wiele pozytywów od wykładowców. Przed rozpoczęciem kursu interesowałem się FX, czytałem, oglądałem filmy o tym, jak działa rynek. Despina Moja wiedza o sektorze walutowym była bardzo słaba przed przystąpieniem do kursu. Postanowiłem wziąć to nie tylko do znalezienia pracy, ale nauczyć się i dowiedzieć się, jaka jest ta ogromna i szybko rozwijająca się branża. Wykładowcy są niesamowici najlepsi w swoim sektorze. Czuję, że tak bardzo się nauczyłem w tak krótkim czasie. Dziękuję FX Kariery za tę okazję. Dbanie o dobrą robotę i zdecydowanie polecam każdemu, kto może być zainteresowany. Główny dealer - Forex Trading - Nikozja - Cypr Obowiązki Codzienne zarządzanie i monitorowanie platform transakcyjnych Wykonywanie rutynowych zadań monitorowania w celu sprawdzenia wydajności systemu i optymalizacji parametrów systemu w razie potrzeby Przeglądanie rachunkowości klientów na żądaniach związanych z działalnością handlową i platformą transakcyjną oraz udzielanie odpowiedzi na takie zapytania Wykonywanie zleceń klientów i udzielanie pomocy klientom w zakresie śledzenia Monitorowanie naraŜenia z tytułu działalności handlowej i dostarczanie odpowiednich raportów w razie konieczności Po stosowaniu odpowiednich procedur i procedur, jak na wewnętrzne przedsiębiorstwa Spółki podręcznik operacyjny oraz obowiązujące przepisy i dyrektywy Udzielanie wsparcia szefowi operacji transakcyjnych i dyrektorowi operacyjnemu Utrzymywanie aktualnych informacji rynkowych i przygotowywanie sprawozdań z raportów Wszelkie inne zadania wyznaczone przez szefa izby ds. obsługi klienta i Kwalifikacje głównego operatora Uniwersytet w dziedzinie finansów, matematyki lub w odpowiednich dziedzinach. Podstawowa lub zaawansowana certyfikacja Cypryjskiej Komisji Papierów Wartościowych Komisja Giełdowa Wiedza i doświadczenie Co najmniej 2 lata doświadczenia w podobnej roli. Dobra znajomość systemu regulacyjnego dla rynków finansowych i firm inwestycyjnych. Dobra i udowodniona sytuacja na rynkach finansowych i kapitałowych będzie uznana za znaczącą korzyść. Znajomość języków: znajomość obsługi komputera, znajomość obsługi komputera, znajomość obsługi komputera, znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.

No comments:

Post a Comment