Thursday 21 December 2017

Trainee forex trader singapore


Trainee Forex Trader Pytanie Przepraszamy za podwójny wpis (napisałem jeden w moim pierwszym poście), ponieważ to powinno być miejsce, o które proszę. Poniższe firmy opublikowały ostatnio pozycję Trainee Forex Trader (Singapur) w Straits Times (najpopularniejsza gazeta w Singapurze). Próbowałem znaleźć w Google więcej informacji, ale nie mogłem znaleźć żadnych informacji poza witryną firmy. Wyszukiwanie na forum mówi mi, że musiałem być matematycznie potwierdzony (wziąć test) i MOGĘ potrzebować rozwikłać pewną sumę pieniędzy. Ale chciałbym wiedzieć, czy naprawdę muszę wyłudzić sumę pieniędzy tylko po to, aby uzyskać stanowisko. Bardzo doceniamy, jeśli ktoś ma pierwsze doświadczenia z firmami. sixcapital. sg Jaycee Capital Pte Ltd 10 listopada 2009, 9:12 Dołączył do: 2004 Nie płać za stanowisko stażysty imho. Jeśli firma jest poważną firmą i chce przyciągnąć dobrych ludzi, nie będzie musiała pobierać pieniędzy. Tylko sklepy z chopperami robią takie rzeczy. Prawdopodobnie będzie to wielkie oszustwo. "To, co mnie nie zabije, sprawia, że ​​jestem silniejszy". Stevetan2017 Przepraszamy za podwójny wpis (napisałem jeden w moim pierwszym poście), ponieważ powinno to być miejsce, o które proszę. Poniższe firmy opublikowały ostatnio pozycję Trainee Forex Trader (Singapur) w Straits Times (najpopularniejsza gazeta w Singapurze). Próbowałem znaleźć w Google więcej informacji, ale nie mogłem znaleźć żadnych informacji poza witryną firmy. Wyszukiwanie na forum mówi mi, że musiałem być matematycznie potwierdzony (wziąć test) i MOGĘ potrzebować rozwikłać pewną sumę pieniędzy. Ale chciałbym wiedzieć, czy naprawdę muszę wyłudzić sumę pieniędzy tylko po to, aby uzyskać stanowisko. Bardzo doceniamy, jeśli ktoś ma pierwsze doświadczenia z firmami. sixcapital. sg Jaycee Capital Pte Ltd Cześć Czytam z innego forum, że sam kurs modułu 1 kosztuje już 3500. Ciekawe, czy to oszustwo. Wysłane przez Stevetan2017 Przepraszam za podwójny wpis (napisałem jeden w mojej pierwszej sekcji postów) powinno być to miejsce, o które proszę. Poniższe firmy opublikowały ostatnio pozycję Trainee Forex Trader (Singapur) w Straits Times (najpopularniejsza gazeta w Singapurze). Próbowałem znaleźć w Google więcej informacji, ale nie mogłem znaleźć żadnych informacji poza witryną firmy. Wyszukiwanie na forum mówi mi, że musiałem być matematycznie potwierdzony (wziąć test) i MOGĘ potrzebować rozwikłać pewną sumę pieniędzy. Ale chciałbym wiedzieć, czy naprawdę muszę wyłudzić sumę pieniędzy tylko po to, aby uzyskać stanowisko. Bardzo doceniamy, jeśli ktoś ma pierwsze doświadczenia z firmami. sixcapital. sg Jaycee Capital Pte Ltd Steve, dla twojej informacji, Jaycee Capital Pte Ltd jest przyzwoitą firmą handlową. Nie wymaga od uczestników stawiania własnych pieniędzy. Mój przyjaciel powiedział mi, że jest to nowo założona firma handlowa, zarządzająca własnymi pieniędzmi. Praktykanci praktycznie nie muszą rozdawać jednego centa. Jeśli chodzi o Six Capital, dowiedziałem się o tej firmie. Btw, mój przyjaciel poszedł na rozmowę kwalifikacyjną do Jaycee Capital forexpeacearmypublic. Sixcapital. sg Nov 21, 2009, 8:35 Dołączył Listopad 2009 Rozumiem, że są już osoby przechodzące program szkoleniowy z sześcioma kapitałami. Naprawdę chciałbym zobaczyć, jakie wrażenie mają na temat kursu i firmy. Główne biuro 650 North Clay Street Memphis, Missouri 63555 Telefon (800) 748-7875 (660) 465-7225 Traffic amp Billing Kontakt Lana Norfleet Telefon (641) 722-3008 Faks (660) 465-2626 Prosimy o kontakt z Mark w przypadku problemów z witryną. Rozgłośni KMEM-FM, KUDV i Tri-Rivers są pracodawcami oferującymi równe szanse Dostęp do publicznego pliku informacji KMEM-FM FCC tutaj. Uzyskaj dostęp do publicznego pliku informacji KUDV FCC tutaj. Dyrektor generalny Kierownik generalny ds. Sprzedaży: Mark Denney Dyrektor ds. Wiadomości Dyrektor programowy: Rick Fischer Dyrektor ds. Sportu: Donnie Middleton Kierownik ds. Ruchu i rozliczeń: Lana Norfleet StaffPromocje Dyrektor: Dave Boden Asystowanie administracyjne: Audrey Spray On air Osobowość: Donna Craig Główny inżynier: Mark McVey WYDZIAŁ SPRZEDAŻY Sprzedaż - Jimmye Kraus Inside Sales - Audrey Spray DZIAŁ SPORTOWY KMEM Zagraj przez Zagraj w osobowości na powietrzu OBYTTY Poniedziałek 12 NIE PON 20 lutego 2017 (2 minuty 16 sekund) KMEM LOKALNE WIADOMIENIA 20 lutego 2017 r. (4 minuty 5 sekund) OBYTY Poniedziałek 7AM Pn. 20 lutego 2017 (2 minuty 7 sekund) Blok Aukcyjny poniedziałek 20 lutego 2017 r. (2 minuty i 34 sekundy) KMEM NEWS 6 8 AM Pon 20 lutego 2017 r. (2 minuty 16 sekund) OBYDY piątek 5 wtorek 17 lutego 2017 r. (4 minuty 3 sekundy) OBYDY piątek 12noc Piątek, 17 lutego 2017 r. (3 minuty 51 sekund) OBYD Piątek, 7 AM, 17 lutego 2017 r. (3 minuty, 25 sekund) OBYDY, czwartek 12 NOON, czw., 16 lutego 2017 r. (2 minuty 0 sekund) ZABYTKI czwartek 7AM Czw 16 lutego 2017 (2 minuty 8 sekund) OBYDY Środa 12 NIE PONIEDZIAŁEK 15 lutego 2017 (2 minuty 50 sekund) OBYDY Środa 7 AM Niedziela 15 lutego 2017 (4 minuty 18 sekund) OBYDY Wtorek 5 wt Wt Luty 14 2017 ( 4 minuty 13 sekund) ZAKOŃCZENIA Wtorek 12 NA LUTY 14 lutego 2017 (4 minuty 13 sekund) OBYTY Poniedziałek 5 po południu Pon 13 lutego 2017 (4 minuty 18 sekund) OBYDY Niedziela 7AM Niedziela 12 lutego 2017 (1 minuta 59 sekund) OBYDY Sobota 12noc Sobota 11 lutego 2017 (5 minut 20 sekund) OBYDY Sobota 7AM sob. 11 lutego 2017 r. (5 minut 18 sekund) OBYTY Czwartek 5 PM Czw. 9 lutego 2017 r. (4 minuty 25 sekund) OBYDY Środa 5 wt. 8 lutego 2017 r. (2 minuty 38 sekund) KMEM NEWS 01272017 Piątek 27. 2017 (5 minut 4 sekundy) Zelda Keith Mon 23 stycznia 2017 (3 minuty 3 sekundy) Amy C. Jan 2017 burza czw. 5 stycznia 2017 (3 minuty 53 sekundy) Zamówienie got. Wt. 13 grudnia 2018 (1 minuta 0 sekund) Lori FulkBazaar 2018 Thu Decemb er 1st 2018 (1 minuta 46 sekund) 2018 FCC 100th Homecoming Wed 28 września 2018 (5 minut 26 sekund) Beau Becraft 1 Pon. Wrzesień 26th 2018 (2 minuty 26 sekund) Beau Becraft PEŁNY WYWIAD Od 23 września 2018 (5 minut 5 sekund) KALENDARZ SPOŁECZNOŚCI KMEM Środa, 21 września 2018 r. (2 minuty, 18 sekund) KRAJOWY WYDARZENIE KRAJOWEJ PAŃSTWA W Dniu 9 sierpnia 2018 r. (1 minuta 2 sekundy) Raport z targów pracy 7 Czw. 21 kwietnia 2018 r. (4 minuty 25 sekund) Raport z targów pracy 6 Czw. 21 kwietnia 2018 r. (3 minuty 20 sekund) Raporty z targów pracy 5 Czw 21 kwietnia 2018 (2 minuty 26 sekund) Raporty z targów pracy 4 Czw 21 kwietnia 2018 (3 minuty 26 sekund) Raporty z targów pracy 3 Czw 21 kwietnia 2018 (2 minuty 27 sekund) Raporty z targów pracy 2 Czw 21 kwietnia 2018 r. (2 minuty 36 sekund) Raporty z ofert pracy 1 Czw 21 kwietnia 2018 r. (1 minuta 51 sekund) KMEM PROMO Jesień 2018 Wt. 15 listopada 2018 r. (1 minuta 1 sekunda) Podnoszenie poprzeczki w piątek 3 marca 2017 r. (55 minut 0 sekund) Ogólny magazyn piątek piątek 3 marca 2017 r. (54 minuty 30 sekund ) Przerwa kawowa piątek piątek 3 marca 2017 r. (30 minut 0 sekund) Sklep ogólny Czwartek, 2 marca 2017 r. (54 minut 30 sekund) Przerwa kawowa Czwarty czwartek 2 marca 2017 r. (30 minut 0 sekund) Przerwa kawowa Środa, 1 marca 2017 r. (30 minut 0 sekund) Sklep ogólny wtorek wtorek 28 lutego 2017 (54 minuty 30 sekund) Przerwa kawowa wtorek wtorek 28 lutego 2017 (30 minut 0 sekund) Ogólny sklep poniedziałek Pon 27 lutego 2017 (54 minut 30 sekund) Przerwa na kawę poniedziałek Pon 27 lutego 2017 ( 30 minut 0 sekund) Sklep ogólny Środa Śr. 22 lutego 2017 r. (54 minuty 30 sekund) Kurs Forex w Singapurze (Crap) Przyjechałem na kurs forex od faceta, który co drugi dzień reklamuje gazetę. Ten, który twierdzi, że jego uczniowie robią od 1000 do 60 000 w dunno ile tygodni. Więc ten BEZPŁATNY kurs forex zainteresował mnie i zszedł na dół, żeby rzucić okiem. Chłopak ma wiele opowieści na podglądzie, nie uczył nic prócz blefowania prostych ludzi, którzy nic nie wiedzą na temat rynku forex, że mogą kupować nisko i sprzedawać wysoko i nadal twierdzą, że ma on metodę 100 pewnej wygranej. Kto nie może mówić takich rzeczy I kiedy mamy zakończyć prezentację, prosi nas wszystkich, aby wstali i zaaranżowali nas w kolejności dla tego, kto jest zainteresowany, a kto nie jest zainteresowany. Był DAMN nachalny, aby skłonić ludzi do rejestracji. I rozróżnia tych, którzy stoją w obszarze nie zainteresowanym. Koniec dnia, byłem całkowicie wkurzony jego ciężką sprzedażą i żadne wyniki nie pokazały, że jest on naprawdę dobrym handlarzem lub zarabia teraz. Co najgorsze, ludzie się zapisują i nie wiedzą, o co się rejestrują. W końcu znalazłem sposób na handel z zaledwie 1 godziną dziennie o wysokim współczynniku wygranej. Możesz przeczytać więcej na stronie 2 w tym wątku, gdzie umieszczam moje recenzje i porównania. Jeśli chcesz szybko przewinąć i przyciąć pościg, jego asiaforexmentor Edytowane przez eddiecheng 23 października 13, 12.19 39 posty od sty 08 1 765 postów od 10 marca Czy wiesz, że MAS ma nowe kryteria dla dostawców usług dla dźwigni FX, CFD i innych określone produkty inwestycyjne, aby ocenić przydatność swoich produktów dla każdego klienta. Innymi słowy, jeśli nie spełniasz żadnego z tych kryteriów, domyślnie nie będziesz w stanie handlować na rynku Forex w Singapurze: 1) Transakcje na kontraktach CFD, Forex lub innych instrumentach pochodnych OTC co najmniej sześć razy w ciągu ostatnich trzech lat 2) Otrzymałeś dyplom lub wyższa kwalifikacja w odpowiednim kursie. 3) zdała egzamin z ankietu analityka finansowego przeprowadzonego przez CFA Institute lub kwalifikację Association of Chartered Certified Accountants (ACCA) lub 4) przepracowała co najmniej trzy kolejne lata w ciągu ostatnich dziesięciu lat w odpowiedniej dziedzinie. I zaskakująco kurs Forex wciąż działa, lub to tylko część samopoznania dla siebie 48 stanowisk od 13 stycznia tak, poważnie wątpię w skuteczność treści, które uczą na seminariach kursów walutowych. To, co mogą pokazać, to zrzut ekranu z ich działających strategii. Ale kiedy handlujesz na żywo, zdasz sobie sprawę, że prawdopodobnie nie zdarzyło się to więcej razy, niż faktycznie działa. Te zrzuty ekranu są zrobione na tych, które zadziałały, co stanie się z większością ludzi, którzy nie są dobrzy w handlu i nie podążają za swoimi strategiami forex i nie zdają sobie z tego sprawy. W efekcie tracą więcej pieniędzy niż w rzeczywistości. Większość ludzi przyłącza się do kursów forex z myślą o zarobieniu większej ilości pieniędzy, ale większość z nich traci zamiast tego pieniądze. co za ironia uważam się za dobrze poinformowanego inwestora na rynku forex, ale chętnie uczącego się. więc zawsze sprawdzać te kursy forex w Singapurze, a także kursy forex w Internecie. Znalazłem kilka dobrych, ale do tej pory nic naprawdę dobrego i stosowanego (te, które naprawdę mogą śledzić ich strategię handlu forex i zarabiać pieniądze przez większość czasu). Może nie wyglądam wystarczająco mocno Królowa sgForums nie jest prawdziwa. możesz handlować na forex, nawet jeśli masz mały kapitał, taki jak 1k. oczywiście nie możesz spodziewać się wygrania 500 w 1 handlu. to będzie jak 50 zysku na handel. To zbyt ryzykowne. (dlatego właśnie kurs forex, który twierdzi, że bierze od 1k do XX, kwota XXX w ilu tygodniach jest po prostu zwariowana - z łatwością stracisz wszystkie pieniądze w ciągu 1 dnia, jeśli obstawisz tak wysoki udział) Przyzwoity stosunek będzie 1-2 zyski na handel. Który jest 10-20. Może wydawać się to niewielkie, ponieważ stolica jest niewielka, ale jeśli zwiększysz lub zwiększysz swój kapitał, to będzie to śnieżna kula do dobrej sumy. Na sidenote, właśnie zapisałem się na 3 kurs online forex (dźwięk głupi wiem, ale lubię się uczyć, ponieważ dla mnie jest to, czy mogę dostać 1 dobrą wskazówkę z kursu forex, która pomoże mi w handlu na rynku Forex, a następnie jej warto dla mnie) te 3 mają dość dobre recenzje, ale zobaczą jak to idzie, czy jest to po prostu kolejny ładunek teorii, który nie działa. Mówiłem, że moje komentarze na temat 3 kursów walutowych mam. może komentarz nie był bardzo dobry. ale wymagam 30 postów. ), więc okrzyki. Edytowane przez eddiecheng 02 13 maja, 12:11 w rzeczywistości zastanawiam się, dlaczego ludzie idą na te darmowe kursy forex Oczywiście istnieje tak wiele informacji na temat handlu forex łatwo dostępne w Internecie. Ci ludzie biorą udział w tych podglądach forex, nawet nie wiedząc, co to jest forex. trudno nie uzyskać con. ponieważ ten sprzedawca sprawi, że handel forex będzie tak prosty. czy to rzeczywiście taki łatwy czas na sprawdzenie ok. Przeszedłem przez 3 kurs online forex, który dostałem. Wszystkie 3 kursy forex dotyczą akcji cenowej. Ponieważ wskaźniki są zwykle wolniejsze i do czasu, gdy wskaźnik uzyska sygnał i po wejściu. Zazwyczaj rynek zwróci się przeciwko tobie. Działanie cenowe jest tym, co porusza rynek. To jest powód, dla którego skupiam się teraz na akcji cenowej. (po uczeniu się na własnej skórze) Z 3 kursów 1 naprawdę mnie wciągnęło. Strategie nie były nowe i nie działały. pozostałe 2 było całkiem w porządku. 1 jest z learntotradethemarket, a druga jest Asiaforexmentor Obaj nauczają prawie tej samej koncepcji dotyczącej akcji cenowej. który jest naprawdę dobry. Learntotradethemarket jest bardziej teoretyczną podstawą, która nie bardzo mi się podobała, ponieważ nie ma zbyt wielu faktycznych strategii na rynku forex. Asiaforexmentor skupił się bardziej na handlu na żywo i pokazał 2 tajemnice handlowe, które testowałem bardzo dobrze. po przejściu przez wiele kursów forex, nauczyłem się historycznych strategii przed ich wdrożeniem. ponieważ większość czasu, strategie nie działają na żywo większość z nich. jakie prace są przechwytywane na zrzutach ekranu i pokazywane Tobie. ale nigdy nie pokazują czasów, w których nie działa. w sumie jestem zaskoczony, że udało mi się znaleźć dobry kurs na forex, ale pójdę dalej, aby przekonać się, czy strategie działają konsekwentnie. Edytowane przez eddiecheng 09 13 maja, 11.36 18.865 posty od 10 maja Pierwotnie opublikowane przez M imię: czy wiesz, że MAS ma nowe kryteria dla dostawców usług dla dźwigni FX, CFD i innych określonych produktów inwestycyjnych w celu oceny przydatności ich produktów do każdego klienta. Innymi słowy, jeśli nie spełniasz żadnego z tych kryteriów, domyślnie nie będziesz w stanie handlować na rynku Forex w Singapurze: 1) Transakcje na kontraktach CFD, Forex lub innych instrumentach pochodnych OTC co najmniej sześć razy w ciągu ostatnich trzech lat 2) Otrzymałeś dyplom lub wyższa kwalifikacja w odpowiednim kursie. 3) zdała egzamin z ankietu analityka finansowego przeprowadzonego przez CFA Institute lub kwalifikację Association of Chartered Certified Accountants (ACCA) lub 4) przepracowała co najmniej trzy kolejne lata w ciągu ostatnich dziesięciu lat w odpowiedniej dziedzinie. I zaskakująco kurs Forex wciąż działa, lub to tylko część samouczenia kursu dla siebie Twoje powyższe kryteria mogą być poprawne. ale tylko wtedy, gdy trzeba zarejestrować się w Urzędzie, inaczej MAS (jako zarejestrowany przedstawiciel), jeśli zachodzi potrzeba pozyskania biznesu do handlu. Byłem jednym z wyżej wspomnianych od wczesnych lat 90., ale odszedłem w 2002 roku. Jeśli trzeba wymienić swoje własne konto, samobiznesowiec, nie musisz mieć żadnych licencji na to, czego potrzebujesz, to PIENIĄDZE. Pierwotnie opublikowane przez eddiecheng: naprawdę nie prawda. możesz handlować na forex, nawet jeśli masz mały kapitał, taki jak 1k. oczywiście nie możesz spodziewać się wygrania 500 w 1 handlu. to będzie jak 50 zysku na handel. To zbyt ryzykowne. (dlatego właśnie kurs forex, który twierdzi, że bierze od 1k do XX, kwota XXX w ilu tygodniach jest po prostu zwariowana - z łatwością stracisz wszystkie pieniądze w ciągu 1 dnia, jeśli obstawisz tak wysoki udział) Przyzwoity stosunek będzie 1-2 zyski na handel. Który jest 10-20. Może wydawać się to niewielkie, ponieważ stolica jest niewielka, ale jeśli zwiększysz lub zwiększysz swój kapitał, to będzie to śnieżna kula do dobrej sumy. Na sidenote, właśnie zapisałem się na 3 kurs online forex (dźwięk głupi wiem, ale lubię się uczyć, ponieważ dla mnie jest to, czy mogę dostać 1 dobrą wskazówkę z kursu forex, która pomoże mi w handlu na rynku Forex, a następnie jej warto dla mnie) te 3 mają dość dobre recenzje, ale zobaczą jak to idzie, czy jest to po prostu kolejny ładunek teorii, który nie działa. Sądziłem, że trzymasz swój 1k w swoim rachunku bankowym. Czy wiesz, jaka jest faktyczna wielkość kontraktu, za 1 opóźnienie w stosunku do USA vs SwissYen. lub 1 opóźnienie BPEuro vs US Ponieważ Forex jest również uważany za instrument obrotu dźwignią, trzeba mieć co najmniej 3-5 początkowej wielkości kontraktu, tj. US3-5k za kontrakt (1 lag), aby nawet pomyśleć o spekulacjach w handlu na rynku Forex. Jeśli masz mniej niż S30k, lepiej nie myśleć o Forex jako preferowanym wyborze inwestycji. Pracowałem wcześniej w pokoju do spraw sprzedaży. Doświadczone miliony dolarów straconych na rynku w ciągu kilku godzin. jaka jest Twoja 1k inwestycji. 20 590 postów od 10 lutego Kilka tygodni temu spędziłem szczęśliwe godziny z kilkoma moimi starymi kolegami z branży forex. Jeden kaki ostatnio awansował na stanowisko zajmujące RBS (Royal Bank of Scoltand), zarabiając 25 tys. Miesięcznie. Zagraniczne banki naprawdę dużo zapłaciły. Spotkało się też kilka LOKALI SIMEX, tych, którzy noszą czerwone kurtki na parkiecie, kiedy otwarty okrzyk nadal jest obecny, zanim zastąpi go elektroniczny system handlu, ETS. Niektóre z nich (wszystkie te licencje na gówno wymieniane powyżej przez M), handlują online, od Forex do indeksów giełdowych. Cóż, w przyszłości mogę wrócić do samodzielnego handlowania. ale nigdy z 1k. 48 postów od 13 stycznia Po prostu zrób to. Nie wiem, jakiego rodzaju jesteś kupcem. Ale jestem pewien, że wiesz, orzechy w handlu forex. Handluję na żywo przez ponad 3 lata (nie przez długi czas) i jestem opłacalny. Najwyraźniej nie handlujesz walutami, bo nie wiesz nawet, że można handlować 1k. Jest coś takiego jak konto MICRO - rozmiary mikro partii. Sprawdź to Wiele brokerów forex oferuje mikro-wielkości. Forex jest INNY od akcji. i z pewnością możesz wymienić 2-3 lub dowolny procent na swoim koncie 1K. dunno chce mówić kogut i działać tutaj wyżej. Możesz wrócić do samodzielnego handlu w przyszłości. ale nigdy tego nie zrobiłeś. ponieważ tracisz pieniądze. To dlatego jest łatwiej mówić niż handlować własnym życiem i być opłacalnym. i nie musicie tutaj haolować swoich znajomych. Oni nie są Tobą. nie jesteś nimi. Znam też wielu bogatych przyjaciół. Nie widzę sensu tego bzdury. Broker Forex - Oanda jest jednym z wielu brokerów forex oferujących mikro konto. dzięki czemu możesz handlować kontem 1K, podobnie jak konto 100k. To nie robi różnicy. Jedyną różnicą jest konto 1K, które handlujesz z mniejszymi rozmiarami partii. 100k z większymi rozmiarami partii. Jednak nie polecam osobom, które prowadzą handel na żywo z założeniem konta demonstracyjnego (konta wirtualnego). Wielu brokerów forex oferuje darmowe pobieranie oprogramowania mt4, w którym można otworzyć konto demo forex. 31 783 postów od 05 marca Ostatni raz rozmawiam z tym gościem, który sprzedał Forex. Użył na mnie wszystkich bombastycznych słów i technicznego żargonu, próbując mnie zaimponować. Powiedział, że zarobił pieniądze na tej parze walutowej i tej parze walutowej. Później dowiedziałem się, że jego konto handlowe było jak 1000, a jego PnL było jak kilka centów lub kilka dolarów dziennie, ponieważ handluje mini-kontraktami. Powiedziałem mu, dlaczego tak ciężko pracuje za te kilka centów. Dlaczego nie po prostu grać w mahjonga - jedna gra wygrywa i może zrobić 4 już. Po tym przestał do mnie mówić. 1 post od 13 maja Edytowane przez FireIce 15 maja 13, 22:59 5 postów od 13 marca Niedawno wybrałem się na seminarium wprowadzające JF Lennona. Wygląda naprawdę dobrze. Ale cena również widzę już krwawienie z nosa. 5k dla sesji 2-dniowej. Każdy, kto zna się na innych seminariach na temat wprowadzenia na giełdę, wart jest podjęcia, z przyzwoitą frekwencją. Chciałbym uczestniczyć w tych sesjach, aby spotkać innych początkujących handlowców, takich jak ja. 48 postów od 13 stycznia Nigdy nie byłem na seminarium forex JF lennon, ale znam kilku przyjaciół, którzy przeszli przez to. Nie mogę powiedzieć, że jest to bardzo obiecujące po zapoznaniu się z wynikami handlu po uczestnictwie w seminarium na temat rynku forex. i tam zawsze jest dodatkowa sprzedaż na odwrocie bootcampa za granicą. Pierwotnie opublikowane przez eddiecheng: Nigdy nie byłem na seminarium forex JF lennon, ale znam kilku znajomych, którzy przeszli przez to. Nie mogę powiedzieć, że jest to bardzo obiecujące po zapoznaniu się z wynikami handlu po uczestnictwie w seminarium na temat rynku forex. i tam zawsze jest dodatkowa sprzedaż z tyłu, kurs z wyprzedzeniem, a także bootcamp za granicą.

No comments:

Post a Comment