Thursday 23 November 2017

Raport z audytu walutowego


Kontrola ustawowa Co to jest Audyt ustawowy Badanie ustawowe jest prawem wymaganym do przeglądu dokładności danych finansowych firmy lub rządu. Celem audytu ustawowego jest takie samo, jak w przypadku każdego innego rodzaju audytu: w celu ustalenia, czy organizacja zapewnia rzetelną i dokładną reprezentację swojej sytuacji finansowej poprzez zbadanie informacji, takich jak salda bankowe, księgi rachunkowe i transakcje finansowe. PRZEKŁADNIE Badanie ustawowe Na przykład prawo państwowe może wymagać, aby wszystkie gminy poddawały rocznemu badaniu ustawowemu sprawdzanie wszystkich kont i transakcji finansowych oraz udostępnianie wyników audytowi opinii publicznej. Celem takiego audytu jest utrzymanie rządu odpowiedzialnego za to, jak wydawać pieniądze podatników. Wiele agencji rządowych uczestniczy w regularnych audytach. Pomaga to zapewnić, że fundusze kierowane przez większy podmiot rządowy, na przykład na szczeblu federalnym lub stanowym, zostały odpowiednio wykorzystane i zgodnie z wszelkimi prawami powiązanymi lub wymaganiami ich wykorzystania. Kontrola ustawowa nie jest wrodzoną oznaką złego postępowania. Zamiast tego często jest to formalność służąca zapobieganiu takim działaniom, takim jak sprzeniewierzenie funduszy, zapewniając regularne zbadanie różnych dokumentów przez osoby trzecie. To samo dotyczy innych kontroli. Zrozumienie Statutu Termin "ustawowy" używany do określenia audytu jest wymagany przez ustawę. Statut jest ustawą lub rozporządzeniem uchwalonym przez organ prawodawczy organizacji związanej z rządem. Statut może być uchwalony na wielu poziomach, w tym w federalnym, stanowym lub w innych miastach. W biznesie ustawa może odnosić się do jakiejkolwiek reguły określonej przez zespół kierowniczy organizacji. Zrozumienie audytu Audyt to badanie aktów prowadzonych przez organizację, firmę, podmiot rządowy lub indywidualny. Ogólnie dotyczy to analizy różnych rekordów finansowych, ale może być również stosowany do innych obszarów. Podczas audytu finansowego organizacje rejestrujące dotyczące dochodu lub zysku, zwrotów z inwestycji, wydatków i innych elementów mogą zostać włączone do procesu audytu. Celem audytu finansowego jest często określenie, czy fundusze były prawidłowo obsługiwane i czy wszystkie wymagane dokumenty i dokumenty są dokładne. Na początku audytu jednostka audytująca podaje, jakie dokumenty będą wymagane w ramach badania. Informacje są gromadzone i dostarczane zgodnie z wnioskiem, umożliwiając jednostce audytowej przeprowadzenie analizy. W przypadku stwierdzenia nieścisłości, można nałożyć odpowiednie konsekwencje. Raport z niezależnego audytora dla członków Raportu o niezależnym sprawozdaniu finansowym firmy HDFC Bank przeprowadził badanie towarzyszącego jednostkowego sprawozdania finansowego HDFC BANK LIMITED (Banku), które obejmuje bilans sporządzony na dzień 31 marca 2018 r., rachunek zysków i strat oraz sprawozdanie z przepływów pieniężnych za rok obrotowy kończący się tego dnia oraz podsumowanie znaczących zasad rachunkowości oraz inne informacje objaśniające. Odpowiedzialność za niezależne sprawozdania finansowe Zarząd Banku odpowiada za sprawy określone w art. 134 ust. 5 ustawy o spółkach z 2017 r. (Ustawy) w odniesieniu do sporządzenia niniejszego jednostkowego sprawozdania finansowego dającego prawdziwe i uczciwe widoku sytuacji finansowej, wyników finansowych i przepływów pieniężnych Banku zgodnie z postanowieniami sekcji 29 ustawy z dnia 1949 r. o prawie bankowym, zasadach rachunkowości ogólnie przyjętych w Indiach, w tym standardów rachunkowości przewidzianych w sekcji 133 ustawy, o ile dotyczy banków oraz wytycznych wydanych przez Bank Rezerw Indii. Odpowiedzialność ta obejmuje również utrzymanie odpowiedniej dokumentacji księgowej zgodnie z przepisami ustawy w celu zabezpieczenia aktywów Banku oraz zapobiegania i wykrywania oszustw i innych nieprawidłowości w zakresie wyboru i stosowania stosownych zasad (polityki) rachunkowości, które uzasadniają rozsądne i rozsądne oceny a także projektowanie, wdrażanie i utrzymywanie odpowiednich wewnętrznych kontroli finansowych, które działały skutecznie w celu zapewnienia dokładności i kompletności zapisów księgowych, istotnych dla przygotowania i prezentacji sprawozdań finansowych, które dają rzetelny i rzetelny pogląd oraz są wolne od istotnych nieprawidłowości , czy to z powodu oszustwa czy błędu. Naszym zadaniem jest wyrażenie opinii na temat niniejszego jednostkowego sprawozdania finansowego na podstawie naszego badania. Wzięliśmy pod uwagę przepisy ustawy, normy rachunkowości i rewizji finansowej oraz kwestie, które muszą zostać uwzględnione w sprawozdaniu z badania zgodnie z przepisami ustawy i postanowieniami zawartymi w nim. Badanie jednostkowego sprawozdania finansowego przeprowadziliśmy zgodnie z Normami Rachunkowości określonymi w § 143 ust. 10 ustawy. Wymienione standardy wymagają spełnienia wymogów etycznych oraz zaplanowania i przeprowadzenia badania w celu uzyskania racjonalnego zapewnienia, czy sprawozdanie finansowe jest wolne od istotnych nieprawidłowości. Badanie polega na przeprowadzeniu procedur uzyskiwania dowodów rewizji dotyczących kwot i ujawnień w sprawozdaniu finansowym. Wybrane procedury są uzależnione od oceny biegłego rewidenta, w tym oceny ryzyka wystąpienia istotnych nieprawidłowości w sprawozdaniu finansowym, czy to z powodu nadużyć, czy błędów. Przy dokonywaniu oceny ryzyka biegły rewident ocenia wewnętrzną kontrolę finansową związaną z przygotowywaniem sprawozdań finansowych przez banki, które dają rzetelny i rzetelny pogląd, w celu zaprojektowania procedur audytu, które są odpowiednie w danych okolicznościach. Badanie obejmuje również ocenę stosowanych zasad rachunkowości oraz zasadność szacunków księgowych dokonanych przez dyrektorów banków oraz ocenę ogólnej prezentacji sprawozdań finansowych. Uważamy, że uzyskane przez nas dowody z audytu są wystarczające i właściwe, aby stworzyć podstawę do wyrażenia opinii na temat niezależnego sprawozdania finansowego. Naszym zdaniem i zgodnie z naszymi informacjami oraz zgodnie z wyjaśnieniami, wspomniane samodzielne sprawozdanie finansowe zawiera informacje wymagane przez ustawę z dnia 1949 r. O ustawie bankowej i ustawę w sposób wymagany i rzetelny zgodnie z ogólnie przyjętymi w Indiach zasadami rachunkowości, stanu spraw Banku na dzień 31 marca 2018 r. oraz jego zysku i przepływów pieniężnych za rok zakończony w tym dniu. Raport na temat innych wymogów prawnych i wymagań prawnych 1. Zgodnie z wymogami sekcji 143 ust. 3 ustawy i sekcji 30 ustawy z dnia 1949 r. O regulacjach bankowych stwierdzamy, że: a) staraliśmy się uzyskać wszystkie informacje i wyjaśnienia, które najlepsza nasza wiedza i wiara były konieczne do celów naszego audytu. b) Naszym zdaniem, transakcje Banku, które były przedmiotem naszych wypowiedzenia, wchodzą w zakres kompetencji Banku. c) Jak wyjaśniono w punkcie 2 poniżej, systemy księgowania finansowego Banku są scentralizowane, a zatem nie są wymagane księgowanie rachunkowości przez oddziały. d) Naszym zdaniem, Bank utrzymuje prawidłowe księgi rachunkowe zgodnie z prawem, o ile wynika to z badania tych ksiąg. e) Bilans, rachunek zysków i strat oraz sprawozdanie z przepływów pieniężnych omawiane w niniejszym Raporcie są zgodne z księgami rachunkowymi. f) Raport roczny Grupy Kapitałowej HDFC 2018821116 66 f) Naszym zdaniem powyższe samodzielne sprawozdanie finansowe jest zgodne z Normami Rachunkowości, o których mowa w sekcji 133 ustawy. g) Na podstawie pisemnych oświadczeń otrzymanych od dyrektorów na dzień 31 marca 2018 r., które zostały zarejestrowane przez Radę Dyrektorów, żaden z dyrektorów nie kwalifikuje się do dnia 31 marca 2018 r. z tytułu powołania na stanowisko Sekretarza 164 ust. 2 ustawy. h) W odniesieniu do adekwatności wewnętrznych kontroli finansowych w zakresie sprawozdawczości finansowej Banku i skuteczności tych kontroli, patrz nasz raport w załączniku A. W raporcie przedstawia się niezmodyfikowaną opinię na temat adekwatności i efektywności działania banków wewnętrznych kontrolę finansową nad sprawozdawczością finansową. i) W odniesieniu do innych kwestii, które mają zostać uwzględnione w raporcie biegłych rewidentów zgodnie z zasadą 11 Regulaminu Spółek (Audyt i Audytorzy), 2017, naszym zdaniem i zgodnie z naszymi najlepszą informacją oraz zgodnie z wyjaśnieniami udzielonymi nam : ja. Bank ujawnił wpływ bieżącej sporów na jego sytuację finansową 8211 Zobacz harmonogram 17C821117 i harmonogram 18 Nota 16 (b) i Nota 16 (c) do sprawozdania finansowego ii. Bank, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa lub standardami rachunkowości, dokonał rezerwy na przewidywalne, niemożliwe do przewidzenia straty materialne w przypadku umów długoterminowych, w tym umów pochodnych8211Wykonać harmonogram 17C 17 i harmonogram 18 Uwaga 16 do sprawozdania finansowego iii. Nie było opóźnienia w przekazywaniu przez Bank kwot wymaganych do przekazania Funduszowi Edukacji i Ochrony Inwestora. 2. Informujemy, że w trakcie naszego badania przeprowadziliśmy selektywne procedury w 54 oddziałach. Ponieważ Bank uważa, że ​​kluczowe operacje są zautomatyzowane, a kluczowe zastosowania w dużym stopniu zintegrowane z podstawowymi systemami bankowymi, nie wymagają od oddziałów żadnych możliwości zwrotu. W związku z tym nasze badanie przeprowadzane jest centralnie w Centrali i Central Processing Units na podstawie niezbędnych danych i danych wymaganych do celów kontroli i udostępnianych nam przez nas. ZAŁĄCZNIK A DO RAPORTU NIEZALEŻNEGO AUDYTORÓW (o których mowa w ust. 1h w raporcie na temat innych wymogów prawnych i regulacyjnych naszego raportu na temat parzystej daty) Sprawozdanie dotyczące wewnętrznych kontroli finansowych nad sprawozdawczością finansową zgodnie z punktem (i) podrozdziału 3 sekcja 143 ustawy o spółkach, 2017 (Ustawa) Przeprowadziliśmy kontrolę wewnętrznych kontroli finansowych nad sprawozdawczością finansową HDFC BANK LIMITED (Bank) na dzień 31 marca 2018 r. w związku z badaniem jednostkowego sprawozdania finansowego Banku za rok zakończył się w tym dniu. Odpowiedzialność za wewnętrzne kontrole finansowe Kierownictwo banków jest odpowiedzialne za ustanowienie i utrzymywanie wewnętrznych kontroli finansowych w oparciu o wewnętrzną kontrolę nad kryteriami sprawozdawczości finansowej ustalonymi przez Bank, biorąc pod uwagę istotne elementy kontroli wewnętrznej określone w Poradniku do audytu wewnętrznych kontroli finansowych nad Sprawozdawczość finansowa wydana przez Instytut Biegłych Rewidentów Indii. Obowiązki te obejmują projektowanie, wdrażanie i utrzymywanie odpowiednich wewnętrznych kontroli finansowych, które działały skutecznie w celu zapewnienia sprawnego i skutecznego prowadzenia działalności, w tym przestrzegania zasad polityki bankowej, zabezpieczenia jej aktywów, zapobiegania i wykrywania nadużyć finansowych i błędów, dokładności i kompletności zapisów księgowych oraz terminowego przygotowania wiarygodnych informacji finansowych, zgodnie z wymogami ustawy o spółkach z 2017 r., ustawy z dnia 1949 r. o bankowości i wytycznych wydanych przez Bank Rezerw Indii. Naszym obowiązkiem jest wyrażenie opinii na temat wewnętrznych kontroli finansowych banków dotyczących sprawozdawczości finansowej w oparciu o przeprowadzone przez nas badanie. Przeprowadziliśmy badanie zgodnie z zaleceniem w sprawie audytu wewnętrznych kontroli finansowych nad sprawozdawczością finansową ("Wytyczne") wydane przez Instytut Biegłych Rewidentów Indii oraz standardy rewizji przewidziane w art. 143 ust. 10 ustawy o spółkach, 2017, w zakresie mającym zastosowanie do audytu wewnętrznych kontroli finansowych. Te standardy i noty informacyjne wymagają, abyśmy przestrzegali wymagań etycznych oraz zaplanowali i przeprowadzili audyt, aby uzyskać wystarczającą pewność, czy ustanowiono i utrzymano odpowiednie wewnętrzne kontrolę finansową nad sprawozdawczością finansową, a jeśli takie kontrole działały skutecznie we wszystkich istotnych aspektach. Nasze badanie polega na przeprowadzeniu procedur uzyskiwania dowodów audytu na temat adekwatności wewnętrznego systemu kontroli finansowej w zakresie sprawozdawczości finansowej i ich skuteczności operacyjnej. Naszym audytem wewnętrznych kontroli finansowych nad sprawozdawczością finansową objęto zrozumienie wewnętrznych mechanizmów finansowych w zakresie sprawozdawczości finansowej, ocena ryzyka wystąpienia istotnej słabości, a także testowanie i ocena projektu i skuteczności działania kontroli wewnętrznej w oparciu o oszacowane ryzyko. Wybrane procedury są uzależnione od oceny biegłego rewidenta, w tym oceny ryzyka wystąpienia istotnych nieprawidłowości w sprawozdaniu finansowym, czy to z powodu nadużyć, czy błędów. Uważamy, że uzyskane przez nas dowody z audytu są wystarczające i właściwe, aby stworzyć podstawę naszej opinii do audytu w sprawie wewnętrznego systemu kontroli finansowej banków w zakresie sprawozdawczości finansowej. Znaczenie wewnętrznych kontroli finansowych nad sprawozdawczością finansową wewnętrznej kontroli finansowej nad sprawozdawczością finansową firmy jest procesem zapewniającym wystarczającą pewność co do wiarygodności sprawozdawczości finansowej i sporządzania sprawozdań finansowych dla celów zewnętrznych zgodnie z ogólnie przyjętymi zasadami rachunkowości i innymi obowiązującymi przepisami . Wewnętrzna kontrola finansowa przedsiębiorstw w zakresie sprawozdawczości finansowej obejmuje te zasady i procedury, które (1) dotyczą prowadzenia dokumentacji, która w rozsądnym stopniu dokładnie i dokładnie odzwierciedla transakcje i dyspozycje aktywów przedsiębiorstwa (2) zapewnia wystarczającą pewność, że transakcje są rejestrowane w miarę potrzeb, aby umożliwić przygotowywanie sprawozdań finansowych zgodnie z ogólnie przyjętymi zasadami rachunkowości oraz że wpływy i wydatki spółki są dokonywane wyłącznie zgodnie z upoważnieniami kierownictwa i dyrektorów spółki oraz 3) zapewniają wystarczającą pewność co do zapobieganie lub szybkie wykrywanie nieupoważnionego nabycia, użytkowania lub zbycia aktywów spółki, które mogą mieć istotny wpływ na sprawozdanie finansowe. Ograniczenia wewnętrznych kontroli finansowych nad sprawozdawczością finansową Ze względu na nieodłączne ograniczenia wewnętrznych kontroli finansowych nad sprawozdawczością finansową, w tym możliwość zmowy lub nieprawidłowego zarządzania nadrzędnymi elementami kontroli, mogą wystąpić znaczące nieprawidłowości związane z błędami lub oszustwami, które nie mogą zostać wykryte. Ponadto prognozy każdej oceny wewnętrznych kontroli finansowych nad sprawozdawczością finansową w przyszłych okresach podlegają ryzyku, że wewnętrzna kontrola finansowa nad sprawozdawczością finansową może okazać się niewystarczająca ze względu na zmiany warunków lub stopień zgodności z polityką lub procedurami może pogarszać się. Naszym zdaniem, zgodnie z najlepszą informacją oraz zgodnie z udzielonymi nam wyjaśnieniami, Bank we wszystkich istotnych aspektach posiada odpowiedni wewnętrzny system kontroli finansowej w zakresie sprawozdawczości finansowej, a takie wewnętrzne kontrole finansowe nad sprawozdawczością finansową działały skutecznie, 31 marca 2018 r., W oparciu o wewnętrzną kontrolę nad kryteriami sprawozdawczości finansowej ustalonymi przez Bank, biorąc pod uwagę istotne elementy kontroli wewnętrznej, o których mowa w Poradniku dotyczącym audytu wewnętrznych kontroli finansowych nad sprawozdawczością finansową wydaną przez Instytut Biegłych Rewidentów Indii. Dla Deloitte Haskins amp Sells (Rejestry Firm nr 117365W) Porus B. Pardiwalla Mumbai (Członkostwo Nr 40005) Czy niektóre badania przed transakcją Przed skorzystaniem z rynku Forex, handlowcy muszą przeprowadzić analizę techniczną opartą na wykresach i wskaźnikach. Aby sprawdzić, czy waluta kraju jest warta, musisz ocenić sytuację gospodarczą kraju, czytając właściwe raporty i dokumentację. Są pewne ważne wskaźniki ekonomiczne i raporty, których nie powinieneś przegapić, jeśli zdecydujesz się dokonywać transakcji. Produkt krajowy brutto (PKB). uważany za najbardziej znaczącą miarę wyników ekonomicznych kraju8217, obejmuje całkowitą wartość rynkową wszystkich wyrobów gotowych i usług produkowanych w danym kraju w danym roku. Analizując ewolucję tego wskaźnika, przedsiębiorca może zauważyć trend ekonomiczny, aby mógł zdecydować, czy dana waluta jest warta wymiany handlowej. Indeks cen towarów i usług konsumenckich (CPI) mierzy wahania cen w gospodarce i poziom inflacji. CPI mierzy i porównuje zmiany cen reprezentatywnych towarów i usług w gospodarce (koszyk towarów). Ten wskaźnik jest bardzo ważny ze względu na jego zdolność do zwiększania stałych dochodów i rynków walutowych. Sprzedaż detaliczna to również bardzo ważny raport zawierający informacje o całkowitych wpływach (lub dolarach) wszystkich towarów sprzedawanych w sklepach detalicznych danego kraju. Konsumenci są główną częścią gospodarki, więc decydują o kierunku gospodarki. SprzedaŜ detaliczna jest równieŜ przydatna, poniewaŜ są one terminowym wskaźnikiem sprzedaŜy w poprzednich miesiącach. Produkcja przemysłowa to raport zawierający informacje o wahaniach produkcji fabryk, kopalni i narzędzi w kraju. Przedsiębiorca będzie przyciągany przez zwiększenie wartości produkcji i wykorzystania mocy produkcyjnych. Jako nowy przedsiębiorca Forex, najważniejsze informacje, o których warto wiedzieć, przed wybraniem waluty. Istnieją bardziej wpływające czynniki, które zmieniają wartość waluty 8217, ale na początku wskaźniki te wystarczą. ,. ,. ,,,,. ,, CFD, -. -,. . : IronFX 35 100 10000 40 4000 Rynki 25 () 2000 IQoption

No comments:

Post a Comment